Junior Research Specialist

Business Planning

Mindshare je přední globální mediální agentura, která je součástí největšího mediálního uskupení na českém trhu - GroupM. Pracuje pro nás téměř 6.000 lidí v 67 zemích světa. Zabýváme se strategickým plánováním komunikace a značky, nákupem mediálního prostoru, poskytujeme též služby z oblasti výzkumu trhu a analýzy dat.

Baví Tě práce s daty, marketing, výzkum trhu a médií? Chtěl/a by ses v tomto směru dále vzdělávat? Výborně! Dat máme u nás vážně dost, a proto do našeho analytického oddělení hledáme nové kolegy či kolegyně na pozici Junior Research Specialist.

Co vše u nás budete dělat:

• připravovat pravidelné i ad-hoc datové reporty pro naše klienty
• zpracovávat a analyzovat data z interních i externích zdrojů, např. kvantitativních výzkumů či monitoringu trhu
• analyzovat trh, cílové skupiny či výsledky kampaní
• spolupracovat na tvorbě komunikačních strategií
• pracovat nejen s Excelem, ale i se specializovanými mediálními softwary
• připravovat nejrůznější prezentace
• hodně se učit - skoro každý den něco nového

V typickém pracovním týdnu třeba připravíš report o komunikační strategii v kategorii zmrzlin, pomůžeš kolegům s analýzou dat z výzkumu efektivity kampaně, zanalyzuješ life-style cílové skupiny mužů ve věku 18-30 let, na interním školení si poslechneš, jaké jsou nejnovější trendy v oblasti digitální reklamy a ve specializovaném softwaru vyjedeš profil diváků seriálu Ulice.

Čím nás oslovíte:

• máš velmi pozitivní vztah k práci s daty a nechybí Ti analytické myšlení
• rád/a v datech hledáš souvislosti a vymýšlíš, jak nejlépe by se dalo na danou otázku odpovědět
• rád/a se učíš něco nového, jsi pečlivý/á a umíš závěry zasadit do kontextu
• máš VŠ vzdělání, nebo VŠ ještě studuješ (nejlépe obor, ve kterém jsi se s datovou analýzou či marketingovým výzkumem již setkal/a)
• na pokročilé úrovni ovládáš MS Office (především Excel, PowerPoint)
• šplhneš si, pokud umíš s SPSS
• anglický jazyk ovládáš alespoň na komunikativní úrovni

A čím bychom zas mohli oslovit my Vás:

• předáme Ti naše know-how z oblasti médií a výzkumu trhu
• dáme Ti příležitost pracovat s tak širokým spektrem dat, že nuda a rutina nehrozí
• máme různorodé a zajímavé klienty z širokého spektra oborů (od FMCG, financí a farmacie až po neziskovky)
• nabízíme práci na HPP, s nástupem dle dohody
• pracovní doba je flexibilní a užíváme si 5 týdnů dovolené
• pokud ještě studuješ, budeme Ti fandit a pokusíme se Ti vyjít vstříc
• máme spoustu zaměstnaneckých benefitů (např. stravenky, mobilní telefon, notebook, benefit paket, firemní angličtina atd.)
• neustále se vzděláváme a školíme, abychom si oslovení přední mediální agentura zasloužili
• každý má dostatek prostoru na odborný růst a osobní rozvoj
• jsme mladý a přátelský kolektiv (a v našem případě to není jen klišé)
• sídlíme přímo na metru, v moderních kancelářích s terasou s bezkonkurenčním výhledem na Vyšehrad a spoustou prostoru pro naše Mindshare party

Zaujala vás tato pozice?

Rádi se s Vámi potkáme osobně a o nabízené pozici i Mindshare si popovídáme více - k tomu ale od Vás budeme nejdříve potřebovat strukturovaný životopis (nebo odkaz na LinkedIn) a motivační ­ dopis. Obojí (opravdu obojí, pokud se nechcete nechat ze hry vyřadit ještě na startu) prosím zašlete prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce.

KONTAKTUJTE NÁS